søndag 26. april 2009

Søndag og vår;))

Søndag, april og vår;)) Kan det bli bedre? For leden dag kom barna inn med hestehov sm de hadde plukket, og er det noe en mor setter pris på, så er det løvetenner som barna plukker;))

Når været er fint, er barna ute nesten hele ettermiddagen sammen med vennene i nabolaget, og de løper rett ut etter vi har spist middag;))De hopper strikk, hopper langtau, sykler og koser seg. Av og til glemmer de tiden fullstendig fordi de har det moro sammen med vennene sine;)) Når været er fint og varmt, er det nesten så de ikke har tid til å komme inn for å se Barne-TV'n heller. Barna har godt ut av å være ute om våren og sommeren.

I helgen har vi vasket alle vinterklærne, lagt dem i esker, og satt dem vekk for sommeren. Vi har fått rakt vekk alt løvet etter vinteren, og ryddet søppel. Til uken kommer det kontainer i borettslaget vårt. Vi har flere søppelsekker som vi har lagret opp som skal kastes i kontaineren, og flere sekker med hageavfall. Det skal bli godt å få kastet søppel og skrot. Til tider har vi i borrettslaget måttet ha to kontainere, fordi den første er blitt så full. Det slår aldri feil.

Jeg er ikke så mye ute, fordi jeg sliter slik med pollenallergi. Jeg er til legen en gang i uken i pollensesongen og tar sprøyte for allergien min, og den fungerer. Jeg prøvde med tabletter, men det hjalp ikke. Etter vår yngste datter ble født ble allergien min verre og verre, så legen ville at jeg skulle få sprøyte en gang i uka. Den hjelper bra, men jeg blir slapp av sprøyta.

Som dere ser har jeg nå åpnet bloggen min igjen, men det er fordi mannen min og jeg har flere slekt og venner som bor i utlandet, og de ønsker å lese om hvordan det går med oss her hjemme. Noen av de fikk ikke kommet seg inn på bloggen min for å lese siste nytt fra oss her hjemme. Jeg har en blogg på blogg.no, men den bloggen er det noen få som vet om. Den bloggadressen vil jeg ikke at uvedkommende skal få.

Jeg er så enig med Mari at det er helt for jævlig at vi skal være nøtt til å lukke bloggene våre pga en person (Tyra) som driver/har drevet og mobber, sjikanerer og terroriserer oss i lengre tid! Jeg har stor forståelse at Kari og Hakrilas fremdeles ønsker å ha lukkede blogger. Tyra har regelrett drevett mobbing, sjikanering og æreskrenkelser mot Hakrilas og Kari og inkludert Scheeba og meg selv (på bloggen til Kaiapia), og Tyra har hevnet seg på en stygg måte mot Hakrilas ved et par tilfeller etterpå.

Selv beøsker jeg aldri bloggene til Tyra, og kommer aldri mer til å gjøre det! Nå er det advokaten min, Mari og politiet som følger med bloggene til Tyra, og er det noe som angår meg, får jeg beskjed med en gang, og alt blir notert ned!

Jeg kommer fremdeles til å støtte Scheeba, Kari, Hakrilas, E (E.K) og Linn Elisabeth, og jeg tar meg ikke fem flate øre for å skrive min egen mening og støtteerklæring på bloggene deres!

Ønsker dere alle en fin søndag kveld, og kos dere denne vårkvelden i april;))

4 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som vårpjusk ja!:) Herlig med vår!:) Jeg også sliter fryktelig med allergi, og går på tabletter. De hjelper meg godt, og det er jeg glad for, men jeg blir også slapp av tablettene jeg tar.

    Høres ut som om ungene dinen koser seg ute nå når det er vår. Det ser vi her også. På fotballbanen like ved der vi bor er det fullt av liv hver ettermiddag!:)

    Vi har fått kastet masse i søppelsekker vi også som skal i kontainere. Hører med til våren det. Ha en fin søndag ettermiddag!:)

    Klem Toril

    SvarSlett
  2. Det er så koselig med vår, og jeg elsker våren og alt som har å gjøre med den:) Jeg tror alle barna koser seg nå om våren og sommeren, og ingenting er som barn og vår:) Ønsker deg en fin søndag kveld:)

    SvarSlett
  3. Ååååh vi går en herlig tid i møte...det beste som finst er og rydde vekk vinter ting og få fram sommeren igjen.. I dag har vi sitti ute på altanen og bare kosa oss.. det har meldt litt regn her til i morga men så skal sola komme fram igjen.. trur eg.. hihihi... Ha en flotters kveld videre alle sammen.. Klem klem..

    SvarSlett
  4. Jeg også elsker våren, og alt som har med den å gjøre:) Nå kjenner jeg at jeg tiner opp etter en lang vinter:) Yess! Det er vår:) Ha en fin dag:)

    SvarSlett