mandag 15. juni 2009

Olivia Newton - "Hopelessly Devoted To You"

8 kommentarer:

  1. Nå får du meg til å bli sentimental her!:) Kjempefin sang!:)

    SvarSlett
  2. Jeg husker jeg satt og gråt da Sindy sang denne sangen her, og jeg husker jeg syntes Danny var så heselig mot henne.

    SvarSlett
  3. Fine sangen:)

    SvarSlett
  4. Olivia Newton John har en nydelig stemme, og denne sangen passer hun godt til.

    SvarSlett
  5. Heheheh;)) Jeg også blir sentimental Toril når jeg sitter og søker etter sanger på youtube;)) Det er mange sanger jeg får mange gode minner av.

    SvarSlett
  6. Det husker jeg også Kaia;)) Jeg husker jeg ble så sint på Danny pga av oppførselen hans mot stakkars Sindy. Han skulle bare tøffe seg for vennegjengen.

    SvarSlett
  7. Ja, Olivia Newton John har en nydelig stemme, og hun passer godt til å synge den sangen;))

    SvarSlett