mandag 18. januar 2010

Opereres i ryggen min i morgen! Tar en pause fra bloggingen min en stund!




I dag er det mandag 18.01.2010, og i morgen skal jeg opereres i ryggen min. Jeg ser frem til å få operasjonen unnaggjort! Fredag 15.01 møtte jeg opp på avdelingen hvor jeg skal ligge. Det ble en del venting. Fy så kjedelig å vente. Temmelig mye dødtid! Etter hvert fikk jeg vite at jeg skulle ta røntgenbilde og MR-bildet og flere blodprøver før operasjonen. Og jeg fikk lov til å dra hjem etter alt var ferdig. I dag møtte jeg opp på avdelingen kl.08.00. For jeg skulle få informasjon om ryggoperasjonen. Jeg fikk snakke med rygglegen som skal operere meg, og en anesestilege. Operasjonen skjer i morgen tidlig/formiddag. Jeg fikk beskjed fra legen og sykepleierne om at jeg kunne få dra hjem i stedet for å kjede meg på sykehuset. Men jeg må møte opp på avdelingen i kveld senest kl.22.00.

Legene har forespeilet meg at jeg må være på sykehuset frem til fredag denne uken. Jeg vil få tilbud om fysioterapi på avdelingen etter operasjonen. Før jeg får reise hjem vil de se at jeg behersker å gå selv uten prekestol.

Jeg vil bare fortelle at jeg kommer til å ta en pause fra bloggingen min frem til jeg har kommet meg på føttene igjen. Jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta. Men jeg kommer til å sjekke oppdateringer på bloggen når jeg er i stand til det. Og selvfølgelig skrive kommentarer til dere. Men jeg kommer neppe til å skrive noen nye innlegg med det første! Det håper jeg dere har forståelse for. Det kan fort bli mars/april før jeg kommer tilbake med et nytt innlegg på bloggen min. Alt kommer an på hvordan det går med opptrening etter operasjonen. Dere vet mobilnummeret mitt;))

Når det gjelder facebook vil jeg også sjekke den når formen tillater det.

Nå skal jeg rydde litt i huset, vaske klær, tørke klær, stryke og bake brød. Svigermor og svigerfar er kommet for å være hos oss i 1 1/2 uke. De er utrolig snille;=) Vi er evig takknemlig for å ha dem i såpass nærhet at de kan ta toget til oss hvis de ønsker det. Det var de selv som tilbød seg til å komme hit. Ungene våre synes det er hyggelig at besteforeldrene her hos oss, og de koser seg sammen med dem;))

Dere får ha det bra så lenge. Så blogges vi;))

Stor bloggklem til alle mine kjære bloggvenner og blogglesere!

7 kommentarer:

  1. Lykke til vennen min! Vær sikker på at jeg skal sende alle mine varme tanker til deg i morgen! Det vil gå bra vet du. Du må bare ta tiden til hjelp, og ikke stress før du er i form. Vi holder jo kontakt på sms og facebook i mellomtiden:)

    Stor, stor klem fra Irenesola

    SvarSlett
  2. Åhhh. Gjett om jeg skal tenke masse, masse, masse på deg i morgen! Jeg skal holde fingrer, tær, hender og føtter krysset for deg. Endelig får du operasjonen som du har ventet lenge på!

    Jeg kommer en tur på sykebesøk til deg. Regner med det blir på onsdag eller torsdag, for det passer med planen min;=)

    Om du velger å ta en pause fra å skrive på bloggen til du blir bedre, er det ingen som sier noe på deg. Det har vi forståelse for alle sammen av oss. Nå skal du ta det med ro og bli bra!

    Stor klem fra Catzy

    SvarSlett
  3. Lykke til med operasjonen! Håper du blir bra nå!

    Bloggklem fra Linn

    SvarSlett
  4. Tusen takk Irenesola. Det varme masse med lykkeønskningene. Og jeg setter stor pris på dem;))

    Stor klem tilbake

    SvarSlett
  5. Tusen takk Catzy. Det varme masse med lykkeønskningene. Og jeg setter stor pris på dem;)) Bare kom en tur på onsdag eller torsdag. Blir det noen forandringer sender jeg deg en sms.

    Stor klem tilbake

    SvarSlett
  6. Tusen takk Linn. Jeg setter stor pris på lykkeønskningene. Og de varmer masse.

    Bloggklem tilbake

    SvarSlett
  7. Lykke til med operasjonen! Håper operasjonen går bra!

    Bloggklem fra Gynet

    SvarSlett