mandag 23. mars 2009

Nå er det ikke lenge igjen til påske, og jeg har anmeldt mobberen!

Nå synes jeg ukene bare flakser av gårde alt for fort, og litt under to uker er påskeferie;)) Det skal bli deilig med påskeferie. I påskeferien skal vi på hytta til mannen min og familien hans på Geilo;)) Vi gleder oss til noen dager på fjellet, gå på ski, spise appelsin og bare kose oss;))

Jeg er fremdeles sykemeldt, og jeg var til fastlegen min på fredag. Jeg ble sykemeldt fram til påske, og jeg håper på å være tilbake i jobben min etter påske. Legen min er sint på mobbingen Tyra har utsatt meg for på bloggen min, og i samråd med ham ble vi enige om at jeg skal skulle politianmelde Tyra.

I dag dro jeg på politihuset, og leverte min anmeldelse av Tyra. Jeg leverte inn kopier med dato og klokkeslett som andre rundt meg hadde sikret seg fra Tyra sine blogger. Selv om hun har stengt bloggene, så har folk rundt meg klart å ta kopi av flere mobbeinnlegg. Jeg har fått tilsendt kopi av min gamle blogg på blogg.no fra sjefen på blogg.no. Der har jeg også tatt kopier av mobbekommentarer som Tyra har skrevet til meg! Jeg fikk lov fra Kaiapia å vise bloggen hennes for politiet, men i og med at Kaiapia har bedt meg personlig om unnskyldning anmeldte jeg ikke henne, men viste bloggen til Kaiapia slik at politiet kunne ta kopi av innlegg fra Tyra de mente var mobbing og sjikanering! Politiet hadde klar oppfatning at dette var mobbing og til dels sjikane! Nå skal anmeldelsen behandlet, men her i Oslo vil slike anmeldelser ta tid, for de har mye å gjøre, men saken er anmeldt fra min sin side!

Nå føler jeg meg mye lettere, og jeg føler jeg har gjort det riktige! Hadde Tyra kommet med en unnskyldning personlig på bloggen min, og ikke kommet med mange bortforklaringer, så skulle jeg kanskje vurdert å trekke anmeldelsen. Jeg er sykemeldt fordi jeg fikk en psykisk knekk fordi jeg ble mobbet på bloggen min på blogg.no, og til dels min nye blogg! Tyra er den som skriker høyest, viser videoer, legger ut klipp om hva mobbing kan føre til, men nå mener jeg alvor av at Tyra virkelig bør begynne å se hvordan hun selv oppfører seg mot andre, og ikke legge skylden over på uskyldige mennesker!

Jeg øsker dere alle sammen en god uke, og ta vare på hverandre;))

11 kommentarer:

  1. Hei, og tusen takk for koselig og varm hilsen på bloggen min!:) Det varmer helt utrolig!:)Tusen takk for det!

    Bra du også har anmeldt henne. Nå er vi 5 styk på hver vår kant som har anmeldt henne, så bare det bra!:)

    Godt å høre at legen tar deg på alvor, og sykemelder deg lengre enn for kort! Ønsker deg også en fin kveld videre!:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Koselig å høre fra deg igjen :),og jeg må si at du har en forståelsesfull lege som virkelig tar deg på alvor og det er jammen bra!

    Ja, nå flyr dagene raskt til påske og varmere vær og det gleder jeg meg til også :)

    Ha en fortsatt fin uke og kos deg :-)

    SvarSlett
  3. Bare hyggelig det, Toril;)) Skulle bare mangle;)) Jeg vet hvor trist det er å miste et dyr man er glad i, og uansett om dyret er 2 dager eller 15 år er det like trist for det.

    Jeg er lettet og glad fordi jeg anmeldte henne, og jeg angrer ikke på det! Fastlegen min er fastlegen til hele familien, og han er en av de bedre her vi bor. Alle snakker så varmt om ham.

    Han mente at mobbingen på nettet er veldig alvorlig, for det er alvorlig mobbing Tyra har holdt på med!

    Jeg ønsker deg en fin dag;))

    SvarSlett
  4. Ja, Kari. Jeg er sjeleglad fordi jeg har den fastlegen som jeg har, og han har støttet meg hele veien. Jeg viste ham bloggen til Hakrilas der hun forteller om det Tyra gjorde på videobloggene sine, og fastlegen min brukte ord om Tyra jeg ikke vil gjengi her!

    Jeg gleder meg til psåke;)) Ønsker deg også en fin dag;))

    SvarSlett
  5. Det var det fastlegen min sa han også. Da han fikk lese bloggen til Hakrilas ble han så sint på det Tyra hadde gjort mot henne, og sa at dette damemennesket regelrett driver med mobbing og sjikane av andre.

    Ja, vi er en god del som har anmeldt henne nå, og det er veldig bra. Klart politiet her i Oslo har mer å gjøre enn på andre småplasser.

    Ja, jeg kontaktet advokaten du tipset meg om på fredag, og snakket med ham på fredag. Jeg sendte over alle bevisene jeg har fått fra Tyra sine blogger, det jeg fikk fra blogg.no og det Tyra har skrevet om meg på Kaiapia sin blogg. Tusen takk for tipset;))

    Ønsker deg også en fin dag;))

    SvarSlett
  6. Hei. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.. Er oppvokst med turn eg og.. Min far var kjempeflink turner, var med i flere norges mesterskap og vart kretsmester en hel del ganger i sine unge dager.. vi er så heldig og ha han på film fra 60 tallet.. vi var for små til og huske han turnet, men heldigvis vart han filmet... ååååh han var så flink.. hihihi... han er borte nå og savnet er stort... men turning har vert en stor del av livet til oss 4 søsken... Gleder meg til og følge bloggen din videre.. Ha en flotters dag videre.

    SvarSlett
  7. hei vennen
    sender deg en hilsen,synes den var så fin
    http://i103.piczo.com/view/g/y/c/a/h/b/0/6/q/e/p/img/i313034644_53146_6.jpg
    klem

    SvarSlett
  8. Bare hyggelig det;)) Så morsomt at faren din har vært turner da;)) Slike minner er viktige å ta vare på;))

    Jeg følger bloggen din daglig, og synes bloggen din på blogspot er veldig fin;))

    Ønsker deg en fin dag videre;))

    SvarSlett
  9. Så fin den var, vennen min! Tusen takk for den fine hilsningen fra deg;)) Den var nydelig;)) Ønsker deg en fin dag videre;)) Klem Gymjenta

    SvarSlett
  10. Jeg lovte å hilse så masseHun fra Sheeba!:) Hun er skikkelig syk med influensa, og har ikke maktet å være på PC! Hun kommer tilbake når hun er frisk!

    SvarSlett
  11. Tusen takk, Toril;)) Jeg sender Scheeba en stor varm klem med ønske om god bedring! Jeg har savnet deg masse, masse, masse! God bedring, godjenta mi;))

    SvarSlett